CUPRA Born VZ Dark Forest green
Jopa
599
km
Jopa (240 kW)
326
hv
0-100 km/h
5,6
s
0-50 km/h
2,6
s

OSTA CUPRA BORN

KOHOKOHTIA

Ihmisiä Aurora Blue -värisen CUPRA Bornin ympärillä

Innostava muotoilu

Asiantuntevasti muotoiltu innostavaa tunnetta etsiville. Rohkea visio, jossa yhdistyvät sulava muoto ja urheilulliset linjat.

Ihmisiä poseeraamassa latautuvan CUPRA Bornin kanssa

Uusi tapa sähköistyä

Dynaamista ja kestävää innovaatiota. Ensimmäinen täyssähköinen CUPRA.

Näkymä CUPRA Bornin sisätilaan kohti monitoimiohjauspyörää ja sen satelliittipainikkeita

Nopeasti reagoivaa tehoa

Tunne nopeasti reagoiva suorituskyky, joka saa lisää puhtia e-Boost-toiminnosta.

TEE SIITÄ ITSESI NÄKÖINEN

Valitse täydellinen vanteiden ja ulkovärin yhdistelmä.

background image

Ulkovärit

Vanteet

TULOSSA: UUSI BORN VZ

Uusi CUPRA Born 2024 hatchback -sähköauto

Uusi VZ-logo ja kirjaimet

Erottuva ja ominaislaatuinen CUPRA hillityllä tummalla kromiviimeistelyllä..

CUPRA Born VZ:n Thunderstorm-kevytmetallivanteet

20 tuuman Thunderstorm-vanteet

Nauti miellyttävästä ajamisesta 20 tuuman Thunderstorm-kevytmetallivanteilla, joissa on 3D-somisteita.

CUPRA Born VZ:n Enceladus Grey -värinen CUP-urheiluistuin

Enceladus Grey -väriset CUP-urheiluistuimet

Muista erottuvat ja ylelliset, voidaan säätää sähköisesti 12 eri tavalla. Muisti- ja lämmitystoiminto sekä takaistuimilla mukavuutta lisäävä käsinoja.

Uuden CUPRA Born 2024:n ohjauspyörän muotoilu

Ohjauspyörä ja regeneratiivinen jarrutus

Nauti erinomaisesta hallittavuudesta uuden CUPRA-ohjauspyörän vaihteenvalitsimilla ja satelliittipainikkeilla. Mukauta regeneratiivinen jarrutus omien mieltymystesi mukaiseksi, vaihda käyttötilaa tai aktivoi eBoost.

SÄHKÖISTYMISEN UUSI AIKAKAUSI

Maksimaalista tehoa. Ei päästöjä. Älykästä ajoa.

CUPRA Bornin kotilataus

CUPRAN LATAUSRATKAISUT

Nauti helposta lataamisesta CUPRA Charger by Elli -latauspalvelun ja My CUPRA -sovelluksen kautta – niin kotona kuin matkan varrella. Taloudellista ja puhdasta ajoa.

VERTAANSA VAILLA OLEVAA SÄHKÖISTÄ TEHOA

Vapauta sisäinen haastajasi ja valitse rohkeasti täyssähköistä tehoa.

Ihmisiä Aurora Blue -värisen pysäköidyn CUPRA Bornin läheisyydessä

SÄHKÖISTÄ TEHOA

Nautiskele päästöttömästä ajosta ja häikäisevästä toimintamatkasta – maksimaalista kiihtyvyyttä painiketta painamalla, 20" Aero-vanteet, leveämmät renkaat ja DCC-alusta tuomassa erinomaista pitoa. Ihastu CUPRA e-Sound -järjestelmän tarjoamaan huumaavan tunnelmaan.

5 TÄHTEÄ EURO NCAP -LUOKITUKSESSA

CUPRA Born Aurora Blue -värissä Thunderstorm-vanteilla

TÄYSSÄHKÖINEN CUPRA BORN

Ensimmäinen täyssähköinen mallimme on osoittautunut yhdeksi markkinoiden turvallisimmista malleista ansaittuaan huippuarvostelun ankarissa Euro NCAP -turvallisuustesteissä. CUPRA Born sai korkeat pisteet jokaisessa kategoriassa.

*Maksimisähköteho 170 kW: Maksimiteho, joka on käytettävissä enintään 30 sekunnin ajan, laskettuna UN GTR -säännön nro 21 mukaan. Yksittäisissä ajotilanteissa käytettävissä olevaan tehoon vaikuttavat monet tekijät, kuten ympäristön lämpötila sekä korkeajänniteakun varaustila, lämpötila, kunto tai ikä. Erityisesti maksimitehon saaminen käyttöön edellyttää, että korkeajänniteakun lämpötila on 23–50 °C ja varaustila vähintään 55 % (58 kWh akku)/ 85 % (77 kWh akku). Poikkeamat erityisesti edellä mainituista arvoista voivat johtaa tehon laskemiseen niin, ettei maksimiteho ole käytettävissä. Seisontailmastoinnin käytöllä voi epäsuorasti vaikuttaa akun lämpötilaan tietyssä määrin, ja esimerkiksi akkuvarauksen ylärajaa voi säätää autosta. Korkeajänniteakun optimaalisen ylläpidon kannalta suositeltava akkuvarauksen yläraja on 80 % (pitempien matkojen yhteydessä 100 %).

 

Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.