Asiantuntevasti muotoiltu innostavaa tunnetta etsiville. Rohkea visio, jossa yhdistyvät sulava muoto ja urheilulliset linjat.
Dynaamista ja kestävää innovaatiota. Ensimmäinen täyssähköinen CUPRA.
Tunne nopeasti reagoiva suorituskyky, joka saa lisää puhtia e-Boost-toiminnosta.
Valitse täydellinen vanteiden ja ulkovärin yhdistelmä.
Ulkovärit
Vanteet
Maksimaalista tehoa. Ei päästöjä. Älykästä ajoa.
Nauti helposta lataamisesta CUPRA Charger by Elli -latauspalvelun ja My CUPRA -sovelluksen kautta – niin kotona kuin matkan varrella. Taloudellista ja puhdasta ajoa.
Vapauta sisäinen haastajasi ja valitse rohkeasti täyssähköistä tehoa.
Nautiskele päästöttömästä ajosta ja häikäisevästä toimintamatkasta – maksimaalista kiihtyvyyttä painiketta painamalla, 20" Aero-vanteet, leveämmät renkaat ja DCC-alusta tuomassa erinomaista pitoa. Ihastu CUPRA e-Sound -järjestelmän tarjoamaan huumaavan tunnelmaan.
Ensimmäinen täyssähköinen mallimme on osoittautunut yhdeksi markkinoiden turvallisimmista malleista ansaittuaan huippuarvostelun ankarissa Euro NCAP -turvallisuustesteissä. CUPRA Born sai korkeat pisteet jokaisessa kategoriassa.
*Maksimisähköteho 170 kW: Maksimiteho, joka on käytettävissä enintään 30 sekunnin ajan, laskettuna UN GTR -säännön nro 21 mukaan. Yksittäisissä ajotilanteissa käytettävissä olevaan tehoon vaikuttavat monet tekijät, kuten ympäristön lämpötila sekä korkeajänniteakun varaustila, lämpötila, kunto tai ikä. Erityisesti maksimitehon saaminen käyttöön edellyttää, että korkeajänniteakun lämpötila on 23–50 °C ja varaustila vähintään 55 % (58 kWh akku)/ 85 % (77 kWh akku). Poikkeamat erityisesti edellä mainituista arvoista voivat johtaa tehon laskemiseen niin, ettei maksimiteho ole käytettävissä. Seisontailmastoinnin käytöllä voi epäsuorasti vaikuttaa akun lämpötilaan tietyssä määrin, ja esimerkiksi akkuvarauksen ylärajaa voi säätää autosta. Korkeajänniteakun optimaalisen ylläpidon kannalta suositeltava akkuvarauksen yläraja on 80 % (pitempien matkojen yhteydessä 100 %).
Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.