RAHOITUSKORKO 2,79% (+KULUT)
Valitse täydellinen vanteiden ja ulkovärin yhdistelmä.
Ulkovärit
Vanteet
Löydä tapasi hankkia CUPRA.
*CUPRA Born e-Boost 170 kW 59 kWh hinta alk. 41 070,00 € (sis. toimituskulut), hinta CO₂-päästöllä 0 g/km. Vapaa autoetu 545 €/kk, käyttöetu 485 €/kk. Born-malliston yhdistetty EU-kulutus 15,0–16,2 kWh/100 km (WLTP), CO₂-päästöt 0 g/km. Rahoitusesimerkki: CUPRA Born e-Boost 170 kW 59 kWh 41 070,00 € (sis. toimituskulut), käsiraha 4107,00 €, rahoitettava osuus 36 963,00 €, sisältää luotonperustamiskulun 369 €, korko 2,79 %, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 499,99 €/kk. Kk-erät sisältävät käsittelymaksun 15 €/kk. Viimeinen suurempi erä 12 210,50 €. Rahoitettava osuus 36 963,00 € + luottokustannukset 4 761,81 € = 41 724,81 €. KSL:n mukainen luottohinta 45 831,81 €. Kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko 3,88 %.
CUPRA Born e-Boost 170 kW 77 kWh IMPULSE 46 130,00 € (sis. toimituskulut), hinta CO₂-päästöllä 0 g/km. Vapaa autoetu 625 €/kk, käyttöetu 565 €/kk. Born-malliston yhdistetty EU-kulutus 15,0–16,2 kWh/100 km (WLTP), CO₂-päästöt 0 g/km. Rahoitusesimerkki: CUPRA Born e-Boost 170 kW 77 kWh IMPULSE 46 130,00 € (sis. toimituskulut), käsiraha 4613,00 €, rahoitettava osuus 41 517,00 €, sisältää luotonperustamiskulun 369 €, korko 2,79 %, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 550,00 €/kk. Kk-erät sisältävät käsittelymaksun 15 €/kk. Viimeinen suurempi erä 14 279,50 €. Rahoitettava osuus 41 517,00 € + luottokustannukset 5 227,30 € = 46 744,30 €. KSL:n mukainen luottohinta 51 357,30 €. Kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko 3,76 %.
Osamaksurahoitus on kertaluotto ja edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen, kaskovakuutuksen ja rahoitusturvavakuutuksen. Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, Gebhardinaukio 1, Helsinki. Korkotarjous on voimassa 31.10.2024 asti ja edellyttää auton luovutusta viimeistään 31.12.2024.
Asiantuntevasti muotoiltu innostavaa tunnetta etsiville. Rohkea visio, jossa yhdistyvät sulava muoto ja urheilulliset linjat.
Dynaamista ja kestävää innovaatiota. Ensimmäinen täyssähköinen CUPRA.
Tunne nopeasti reagoiva suorituskyky, joka saa lisää puhtia e-Boost-toiminnosta.
Maksimaalista tehoa. Ei päästöjä. Älykästä ajoa.
Nauti helposta lataamisesta CUPRA Charger by Elli -latauspalvelun ja My CUPRA -sovelluksen kautta – niin kotona kuin matkan varrella. Taloudellista ja puhdasta ajoa.
Vapauta sisäinen haastajasi ja valitse rohkeasti täyssähköistä tehoa.
Nautiskele päästöttömästä ajosta ja häikäisevästä toimintamatkasta – maksimaalista kiihtyvyyttä painiketta painamalla, 20" Aero-vanteet, leveämmät renkaat ja DCC-alusta tuomassa erinomaista pitoa. Ihastu CUPRA e-Sound -järjestelmän tarjoamaan huumaavan tunnelmaan.
Ensimmäinen täyssähköinen mallimme on osoittautunut yhdeksi markkinoiden turvallisimmista malleista ansaittuaan huippuarvostelun ankarissa Euro NCAP -turvallisuustesteissä. CUPRA Born sai korkeat pisteet jokaisessa kategoriassa.
*Maksimisähköteho 170 kW: Maksimiteho, joka on käytettävissä enintään 30 sekunnin ajan, laskettuna UN GTR -säännön nro 21 mukaan. Yksittäisissä ajotilanteissa käytettävissä olevaan tehoon vaikuttavat monet tekijät, kuten ympäristön lämpötila sekä korkeajänniteakun varaustila, lämpötila, kunto tai ikä. Erityisesti maksimitehon saaminen käyttöön edellyttää, että korkeajänniteakun lämpötila on 23–50 °C ja varaustila vähintään 55 % (58 kWh akku)/ 85 % (77 kWh akku). Poikkeamat erityisesti edellä mainituista arvoista voivat johtaa tehon laskemiseen niin, ettei maksimiteho ole käytettävissä. Seisontailmastoinnin käytöllä voi epäsuorasti vaikuttaa akun lämpötilaan tietyssä määrin, ja esimerkiksi akkuvarauksen ylärajaa voi säätää autosta. Korkeajänniteakun optimaalisen ylläpidon kannalta suositeltava akkuvarauksen yläraja on 80 % (pitempien matkojen yhteydessä 100 %).
Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.