new-cupra-leon-kl16 FI/FI
uusi CUPRA Leon e-HYBRID 5-ovinen magnetic tech matta -ulkovärillä sivusta

UUSI CUPRA LEON

Osittain sähköllä. Aina täydellä tunteella.

Jopa:

245

hv

Latausaika:

3

h*

Sähköllä:

52

km

Tee siitä omasi.

Valitse yksilöllinen väri- ja vanneyhdistelmäsi.

uusi CUPRA Leon e-HYBRID
uusi CUPRA Leon e-HYBRID 5-ovinen magnetic tech matte -ulkovärillä uusi CUPRA Leon e-HYBRID 5-ovinen 19” Aero-vanteet Sport Black/Copper

Ulkovärit

Vanteet

Matta

Erikoismetalli

Metalli

Perus

Tekniset tiedot

Leon e-HYBRID: suurivääntöinen sähkömoottori yhdistettynä tehokkaan polttomoottorin kanssa. Nyt valittavissa myös huipputehokas 300 hv:n bensiiniversio.

e-HYBRID

Moottori

Bensiini-sähkö

1.4 TSI e-HYBRID 245 hv (180 kW) DSG

Automaatti/Bensiini-sähkö

Moottorin ominaisuudet

Huippunopeus

225 km/h

Suurin teho

245 hv

Sähköinen toimintamatka

52 km

Tärkeimpiä kohokohtia

  • Dark Aluminium -yksityiskohdat
  • Full LED-ajovalot, LED-takavalot
  • 10" Navi System audio- ja navigointijärjestelmä
  • Mukautuva alustansäätö DCC
  • CUPRA Drive Profile ajoprofiilin valinta
  • 19" -kevytmetallivanteet
  • Urheilulliset CUPRA-etuistuimet

Bensiini

Moottori

Bensiini

2.0 TSI 300 hv (221 kW) DSG

Automaatti/Bensiini

Moottorin ominaisuudet

Suurin teho

300 hv

Kiihtyvyys (0-100 km/h)

5,7 s

Huippunopeus

250 km/h

Tärkeimpiä kohokohtia

  • Dark Aluminium -yksityiskohdat
  • Full LED-ajovalot, LED-takavalot
  • 10" Navi System audio- ja navigointijärjestelmä
  • Mukautuva alustansäätö DCC
  • CUPRA Drive Profile ajoprofiilin valinta
  • 19" -kevytmetallivanteet
  • Urheilulliset CUPRA-etuistuimet

Lisätietoja

Tee siitä sellainen kuin haluat.

Auto- ja lisävarustehinnasto.

*Latausaika kotilatauslaitteella on n. 3 h 40 min, mutta se voi vaihdella lämpötilasta, laturijärjestelmän jännitteestä, akun kunnosta ja muiden sähkölaitteiden käytöstä latauksen aikana.

Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.

 

Avustavat järjestelmät hyödyntävät useiden autoon asennettujen tunnistimien tietoja. Auton varustelusta riippuen, auton ympäristöä havainnoidaan eri tunnistimien avulla. Tunnistimet voivat olla tutka-antureita, laserskannereita, ultraäänitunnistimia tai kameroita. Järjestelmien häiriöttömän toiminnan varmistamiseksi tulee varmistua, että tunnistimien pinta on puhdas. Tunnistimissa ei saa olla likaa, lunta tai jäätä, eikä niitä saa peittää tarroilla tai muilla vastaavilla, koska silloin järjestelmien toiminta voi heikentyä. Tapauksissa, joissa järjestelmien toimintahäiriöt johtuvat tunnistimissa olevasta liasta, lumesta, jäästä tms., ei kyseessä ole autossa oleva tekninen vika, vaan ulkopuolisista aiheuttajista aiheutuva hetkellinen toiminnon rajoitus. Myös mahdolliset puutteet tiemerkinnöissä tai esimerkiksi lika tai lumi liikennemerkeissä voivat vaikuttaa avustavien järjestelmien virheelliseen käyttäytymiseen.

Avustavat järjestelmät nimensä mukaisesti pyrkivät auttamaan kuljettajaa tekemällä ajamisesta miellyttävämpää ja turvallisempaa. On kuitenkin hyvä muistaa, että kuljettaja on aina vastuussa auton hallinnasta ja liikenteen seuraamisesta. Auton avustavista järjestelmistä  ja niiden toiminnasta on kerrottu tarkemmin auton käyttöohjekirjassa.

Mikäli järjestelmän toiminta häiriintyy jostain muusta tekijästä johtuen, tulee auto tutkia valtuutetussa huoltoliikkeessä.