2019.0.6.1 FI/FI

CUPRA TCR

Kilpailu alkakoon.

CUPRAn urheilullisuus ja muotoilu ilmentävät sen luonnetta. Uusi DSG-vaihteisto parantaa suorituskykyä ja antaa sinun nauttia täysillä moottorin 350 hevosvoimasta. Edelliseen malliin verrattuna parannuksia on tehty muun muassa sähköiseen ohjauksen hammastankoon ja kartoitukseen. Ohjauskulmaa on suurennettu ja ohjauspyörään on lisätty vieläkin enemmän toimintoja.

CUPRA TCR -mallia on saatavilla myös sekventiaalivaihteistolla.

Valmiina tämän päivän kilpa-ajamisen haasteisiin. SADEV on luonut autoon kuusivaihteisen sekventiaalivaihteiston, jota ohjataan ohjauspyörän siivekkeillä. Autossa on myös kiinteä mekaaninen tasauspyörästön lukko ja kuusimäntäinen AP-Radi-Cal-jarrujärjestelmä.

Etu- ja takaosan CUPRA-logot brändin tunnusomaisella kuparivärillä ja kokonaan uudelleenmuotoillut etupuskurit, ohjauspyörä, konepelti ja istuimet viimeistelevät tyylin.

Lisätietoja

Jos olet kiinnostunut CUPRA TRC-mallista, voit ottaa meihin yhteyttä customers@cupraofficial.fi.

VOLKSWAGEN-KONSERNIN MOOTTORIURHEILUN NETTIPORTAALI

Täältä löydät esitteet, tekniset tiedot ja markkinointitiedot konsernin kilpa-automalleista.